tisdag 3 april 2018

Cinch Kit Journal

Jag har använt min Cinch från Heidi Swapp och några ark från ett block jag köpt på HobbyLobby för att göra iordning ett kit jag köpte häromdagen. Använde även Aleene´s quick dry Tacky Glue till detta. Har inte gjort den så detaljerad, kanske bygger på lite då och då framöver. Satte dit en gummisnodd också så det höll ihop lite bättre då det finns lösa ark inuti.



I facken har jag satt urklippta ark med mönster, se nedan. De är enfärgade bakom och man kan skriva nåt där också om man vill. 


Gjorde en liten extra anteckningsbok att sätta in i ett av facken. Satte dit magneter som håller ihop den. De vita bladen har jag satt dit med dubbelhäftad tejp.



Köpte detta Cinch Kit Journal-paketet från Panduro.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentar: